Nieuwe Garmin Forerunner 305 onderweg!

Van de week kreeg ik nog te horen dat het nog wel even kon duren voordat ik mijn Garmin Forerunner 305 terug zou krijgen. Vandaag kreeg ik echter, onverwacht dus, onderstaande mail in mijn mailbox..!

Beste heer M Schreuder,

Op 14-06-2010 heb je een klacht aangemeld over je order bij GPSshop.nl, die bij ons is geregistreerd met nummer ######. 

Na ontvangst van je retourzending op 17-06-2010, is het product onderzocht en is het probleem afgehandeld. Meer informatie over de afhandeling vind je in bijgevoegde werkbon.

Je product zal vandaag naar je worden verzonden, zodat je het naar verwachting morgen in huis hebt.

Wij hopen dat wij je klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht je echter nog vragen hebben, neem dan contact op via onderstaande link:

http://www.gpsshop.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Coolblue B.V.

Afdeling Returns & repairs

In de bijgevoegde PDF (bij de e-mail) is te lezen dat ik een nieuwe opgestuurd krijg (dus geen reparatie). Fijn! Vanaf morgen -als mijn verkoudheid weer over is- weer lekker rennen met mijn Garmin horloge!

Hele nette afhandeling van GPSshop.nl die ook de kosten voor de retourzending op zich namen. Binnen 1,5e week geregeld. Zo hoort het!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *